Artikel archief

Oproep sloepen die slepen op zondag!

06-03-2016 10:31
Het slepen op zondag loopt voor op schema, dus de sloepen die zondag slepen worden gevraagd om zo spoedig mogelijk naar Stavoren te komen!

Kampioenen en bemanning Houtman 1991 gezocht!!

25-02-2016 19:30
In het kader van het FSN 25-jaar jubileum zijn we op zoek naar: Alle NL kampioenen van de afgelopen 25 jaar! Graag vermelden: jaar, naam team (D/H), naam sloep. En graag een mooie team- en/of actiefoto meesturen! De Houtman heeft FSN nummer 001. We zoeken de bemanning uit 1991, het jaar van...

Uitleg slepen en uitslagberekening

25-02-2016 06:15
Er komen veel vragen binnen bij de FSN over het slepen, de Cw-kromme en het berekenen van uitslagen. Roelf Pot heeft over ieder onderwerp een heldere uitleg geschreven; Voor uitleg sleepproef, klik hier >> Voor uitleg over de Cw-kromme, klik hier >> Voor uitleg over het berekenen...

Handboek voor wedstrijdorganisaties vernieuwd.

23-02-2016 17:58
Het nieuwe handboek voor wedstrijdorganisaties 2016 is beschikbaar! Lees verder >>

FSNuitslag! testversie 0.9.3 beschikbaar!

21-02-2016 10:32
Inmiddels is de rekensoftware FSNuitslag! testversie 0.9.3 beschikbaar. De organisaties van FSN genomineerde wedstrijden gaan in 2016 rekenen met deze software. Na het sleepweekend volgt de eerste release van dit programma! Wil je ook testen, vraag dan de software aan...

Oproep voor slepen op vrijdag!

15-02-2016 16:53
Bijna 70 sloepen hebben zich ingeschreven voor het slepen. In totaal bijna 100 x slepen! Dat zijn meer sloepen dan we aankunnen in 2 dagen en 1 avond. De SKC wil het slepen heel graag in één weekend organiseren, en heeft besloten de hele vrijdag er bij te voegen. Hiermee voorkomen we dat we het...

Oproep slepen!

08-02-2016 17:20
De volgende sloepen hebben zich tot nu toe niet aangemeld voor slepen, maar hebben een Cw-waarde die in 2011 is vastgesteld.    De waarde vervalt dit jaar dus niet opnieuw slepen = GEEN geldige Cw-waarde in 2016!!!     Blue Whale Forel Gouden...

Nominaties en indeling klassementen 2016!

31-01-2016 21:04
De nominaties zijn bekend! Voor de genomineerde wedstrijden en de indeling van de klassementen 2016 klik hier >>

Notulen ALV 2016

25-01-2016 22:25
Op de ledenpagina staan de notulen van de ALV van afgelopen zaterdag. Tevens een aparte toelichting met betrekking tot de nieuwe uitgangspunten voor klassementen en nominaties 2016, waar tijdens de ALV door de leden voor gestemd is. Lees verder >> De besluiten (zie voor de uitgebreide...

Nieuw lid kascommissie

24-01-2016 07:00
De FSN kascommissie stelt jaarlijks vast of het financieel verslag toereikend en correct is, en geeft akkoord op de financiele stukken die bij de ALV gepresenteerd worden. Tijdens de ALV heeft Corina Stok zich aangemeld ter versterking van de kascommissie.