Artikel archief

Uitslagen & tussenstand t/m Vuurtorenrace Urk

19-05-2016 06:51
Voor de (gecorrigeerde) uitslagen Vuurtorenrace Urk, klik hier >> Voor de tussenstand t/m Vuurtorenrace Urk, klik hier >>

Uitslagen & Tussenstand t/m Roeirace Lemmer

26-04-2016 15:15
Voor de FSN uitslagen Roeirace Lemmer, klik hier >> Voor de tussenstand t/m Roeirace Lemmer, klik hier >>

Uitslagen Zaanslag en tussenstand t/m Zaanslag

17-04-2016 18:05
Voor de uitslagen Slag om de Zaan, klik hier >> Voor de tussenstand t/m Slag om de Zaan, klik hier >>

FSNuitslag! versie 1.3

15-04-2016 19:55
FSNuitslag! versie 1.3 is nu beschikbaar! Lees verder >>

Uitslagen VodV, RonDom en tussenstand!

13-04-2016 08:19
Voor de uitslagen Vechten op de Vecht, klik hier >> Voor de uitslagen Grachtenrace Utrecht RonDom, klik hier >> Voor de tussenstand t/m Utrecht RonDom, klik hier >>

Kwaliteit FSN genomineerde wedstrijden

08-04-2016 09:09
8 april 2016 Geachte wedstrijdorganisatie, De Federatie Sloeproeien Nederland (FSN) streeft er naar om de kwaliteit van de door haar ondersteunde races hoog te houden. Daartoe heeft zij tijdens de organisatievergadering van 22 februari 2014 in samenspraak met alle aanwezige organisaties een aantal...

Uitslag Veerse Slag en tussenstand

04-04-2016 16:58
Voor de uitslag Veerse Slag, klik hier >> Voor de tussenstanden na Veerse Slag, klik hier >>

Update sloepenregister 2016!

29-03-2016 08:00
  In het register 2016 stonden een paar spelfoutjes, dus de versie van 20 maart is vervangen door de versie van 21 maart. Voor de actuele versie, klik hier >>  

Nieuw in 2016: ‘Grachtenkampioen’ sloeproeien!

13-03-2016 10:21
Dit seizoen kunnen sloeproeiers voor het eerst ‘Grachtenkampioen’ worden: Het team wat het beste presteert tijdens de drie grachtenraces die Nederland telt. Teams die mee doen aan zowel de Utrechtse Grachtenrace RonDom (9 april), de Zwolse Grachtenrace (18 juni)...

Zwemvesten sleepweekend vermist!

10-03-2016 13:07